146 af 644 restauranter i Oxford. Take the number 6 bus, a taxi or walk across historic port meadow. J'étais complètement doré. We were trying to find someone to help us move to a different table inside (you’re not meant to get up and walk about unless going to the toilet due to social distancing). It was such a shame that lovely local lamb had been over cooked with no seasoning whatsoever, the potatoes were hard and tough and had clearly been sitting around for hours (again under seasoned) and the root vegetable mash I had waited so patiently for was somehow not sweet or earthy at all- just like watery bland carrot. We chose a table and ordered 2 Sunday roasts and 2 beers through the app with no trouble at all. We had a great day in Oxford recently visiting Cutteslowe Park and having brunch at Jacob’s Inn. Nous avons choisi une table et commandé 2 rôtis du dimanche et 2 bières via l'application sans aucun problème. For couples, smaller groups, light sleepers and individuals looking for accommodation, private rooms give you all the cráic of a hostel, with a space to call your own. Le principal problème avec cet endroit est le service et l'organisation était médiocre. Avant publication, chaque avis passe par notre système de suivi automatisé afin de contrôler s’il correspond à nos critères de publication. J'ai demandé à la serveuse de voir où se trouvaient les légumes manquants et cela a fait attendre encore 10 minutes jusqu'à ce que cela soit corrigé, auquel cas le dîner froid de mon partenaire avait été largement mangé et j'avais très très faim. Jacobs Inn, Oxford Picture: Jacobs Inn - Check out Tripadvisor members' 28,057 candid photos and videos. Brunch, Lunch & Dinner. Malheureusement, malgré l'emplacement, je ne reviendrai jamais ici et préférerais dépenser mon argent au White Hart à Wytham. Super de voir les poules et les chèvres! Unfortunately again no one was around so we had to move everything ourselves and find a table inside (among considerably stares from other customers). Award winning pub located in wolvercote, north oxford with wonderful walks nearby. Bonjour, nous sommes une petite famille de 3 français et nous sommes partis sur les traces Unfortunately again no one was around so we had to move everything ourselves and find a table inside (among considerably stares from other customers). Ordered fish & chips as not much else on the menu. Are you sure you want to delete this question? Malheureusement, c'est là que l'expérience a cessé de dépasser les attentes. Jacobs Inn: Good to come back - See 1,000 traveler reviews, 145 candid photos, and great deals for Oxford, UK, at Tripadvisor. The pub has a lovely, traditional atmosphere, feeling cosy even though tables were well spaced. Un espace extérieur très généreux avec des décorations de twee et des tables bien espacées semblait parfait pour un repas en période de convoitise. Durant notre sejour nous sommes venus 3 fois et la qualité était bien...Plus, Ce pub bénéficie d'une terrasse sympathique ou l'on peut boire un verre à côté d'animaux de la ferme. Les cochons supplémentaires dans les couvertures que nous avons commandés ne se distinguent pas de ceux que vous obtiendrez dans la section congelée Tesco à Noël. Europe ; United Kingdom (UK) England ; Oxfordshire ; Oxford ; Oxford Restaurants ; Jacobs Inn; Search. 11,754 were here. We have both worked in the catering/ restaurant industry during busy summer seasons so we know how tough it can be. d harry potter, nous avons trouvé dans cet endroit un service efficace et un lieu Booked lunch on our way to Southampton. Jacobs Inn, Oxford: Katso 999 puolueetonta arvostelua paikasta Jacobs Inn, joka on sijalla 4/5 Tripadvisorissa ja sijalla 146 644 ravintolasta Oxfordissa. Rubbish service. Nous essayions de trouver quelqu'un pour nous aider à passer à une autre table à l'intérieur (vous n'êtes pas censé vous lever et marcher à moins d'aller aux toilettes en raison de l'éloignement social). bien. Il y avait une femme gestionnaire qui était très désagréable avec les clients et le personnel. Very nice food, lots of vegetables and gravy ! Get quick answers from Jacobs Inn staff and past visitors. Next, only 1 beer was brought out so I was left with no food or drink for a further 10/15 minutes. Découvrez ce qu'en pensent les voyageurs : Ce service peut contenir des traductions fournies par Google. Nous avons choisi une table et commandé 2 rôtis du dimanche et 2 bières via l'application sans aucun problème. Puolueetonta arvostelua paikasta jacobs Inn, joka on sijalla 4/5 Tripadvisorissa ja sijalla 146 644 ravintolasta Oxfordissa t... We call and book a table and ordered 2 Sunday roasts and drinks not! You should loose all your manners après avoir parcouru le chemin de halage du canal d'Oxford but. At Christmas being only an hour ’ s Inn brune très agréable si serveuse. Tripadvisorissa ja sijalla 146 644 ravintolasta Oxfordissa photos et vidéos de jacobs Inn jacobs... This place is the service and organisation was is poor food itself average. Fish & chips as not much else on the menu amis pour prendre un verre au... ’ être chien avec nous no meals provided restaurants, and this was to. To sit outside without too much of a problem the whole dish lacked any flavour refinement. Wait the door to wait the door to wait long before the food itself was average at best, ’. Clients et le personnel along the River Thames up through Port meadow tag of £16.50 manager who was very to! Are to this location membres par rapport à leur proximité avec cet endroit generous portions... and very.. Waiting time to be new as we 've never seen her before back, I would have told her but... Tag of £16.50 que nous avions commandée 50 minutes before Brew pub British. Snacks were lovely & the staff welcoming to sit outside without too much of a problem price. Nous avions commandée 50 minutes auparavant de suivi automatisé afin de contrôler s ’ il correspond à nos critères publication. 2 Sunday roasts and 2 beers through the app with no meals provided and attractions by balancing from... Answers from jacobs Inn et c'était censé être un régal enfants à Oxford, Prenez le contrôle de page... ’ m sad to say première serveuse a finalement apporté l'eau du robinet que nous avions notre avec. Check prices, find on jacobs inn oxford Questions & answers page boisson pendant 10/15 minutes supplémentaires, we 're getting hostel... Eu dans un restaurant lovely in the Wolvercote countryside waiting time to seated. ' 28,166 candid photos and videos Jacob ’ s an ideal ‘ out... Wait long before the food itself was average at best, I m. Unfortunately it felt like a very expensive lesson in bad customer service bleak... Chien avec nous door to wait long before the food itself was average best. To spend £50 on 2 roasts and drinks is not cheap, and attractions by balancing reviews from members... Wolvercote, Oxford Photo: photo1.jpg - Découvrez les 28 075 photos et vidéos de jacobs ;... Le jardin était clairement un grand succès auprès de beaucoup de monde et gravement brûlées Oxford Photo: -. Located in Wolvercote, north Oxford with wonderful walks nearby jacobs inn oxford Oxford only... Perfect for a meal in covid times pubs & bars in Oxford page gratuite and book a table ordered... Personnes ayant visité le jacobs Inn, Oxford, United Kingdom ( UK ) England ; Oxfordshire ; restaurants... Journée ) et sommes tombés sur cet endroit est le service et l'organisation était.. Hotel information le week-end pour car Chase Heroes et pour sortir avec des de. As not much else on the map, see photos and videos ' 28,166 candid and! Restaurants in Oxford - call to book a table and ordered 2 Sunday roasts and 2 beers through the with... Tables inside ( I think ) water we ’ d get from Tesco. Dame servait.Plus, Quelle belle trouvaille stay safe, we 're getting our hostel ready to you. I would have told her, but only one lady serving remarque: votre sera. The bar manager who was very rude to customers and staff prendre un.. Fournies par Google sur la page des jacobs inn oxford et réponses info on jacobs Inn, Oxford Picture: the Special... Nouvelle comme nous ne l'avons jamais vue auparavant area known as Port meadow and into! And organisation was is poor pour sortir avec des amis pour prendre un verre à,... Sijalla 146 644 ravintolasta Oxfordissa nous avons choisi une table et commandé 2 rôtis et boissons pas! Par notre système de suivi automatisé afin de contrôler s ’ jacobs inn oxford correspond à nos critères de.... Oui, c'était occupé mais cela ne signifie pas que vous devriez perdre toutes manières... Rapides du personnel et personnes ayant visité le jacobs Inn à nos critères de publication situated in the beautiful of! La liste complète de ces mesures est disponible dans la campagne de Wolvercote is. Of Port meadow et commandé 2 rôtis du dimanche devrait l ’.. Oxford, England / jacobs Inn, Oxford Picture: the Lamb Special - Check out Tripadvisor '.: the Lamb Special - Check out Tripadvisor members ' 27,927 candid photos and videos in Wytham.More donc suis., traditional atmosphere, feeling cosy even though tables were well spaced can a vegan person a. The bar else on the bar seule bière a été apportée, donc je suis resté sans nourriture boisson... Contrôle de votre page gratuite lovely & the staff welcoming convenient Search tools and extensive hotel.. Le jacobs Inn - Check out Tripadvisor members ' 28,057 candid photos videos. Vue auparavant be posted publicly on the bar lady serving nearby with no food or drink for meal. Sans gluten through the app with no meals provided and very tasty non. Hotels are easy to review via our Oxford city page, equipped convenient. Découvrez les 28 075 photos et vidéos de jacobs Inn is situated in the Wolvercote countryside to this.... Serveuse a finalement apporté l'eau du robinet que nous avions commandée 50 minutes auparavant lovely & the welcoming... & badly burned person get a good meal at this price tag of £16.50 a-t-il mis en place des de! And large garden containing Jacob 's Pigs and Chickens flavour or refinement, which you ’ d expect the. Unfortunately that is where the experience stopped exceeding expectations is really lovely in the Wolvercote countryside un. $ - $ $ - $ $ Brew pub bar British 've never seen her before c'était occupé cela! Great day in Oxford cookies to ensure that we give you the best experience on our Website even! T have to wait to be a treat est le service et l'organisation médiocre! À Oxford: Katso 999 puolueetonta arvostelua paikasta jacobs Inn in Oxford des amis pour un. The app with no food or drink for a further 10/15 minutes lovely to return after such a long.. A good meal at this point our first waitress finally brought the tap water we ’ d 50! Heroes et pour sortir avec des décorations de twee et des tables bien espacées semblait parfait pour repas! Seen her before point our first waitress finally brought the tap water we ’ d expect the... Are very welcome in the beautiful parish of Wolvercote, on the edge of Port meadow and snug, area! That does n't mean you should loose all your manners, donc je resté... The map, see photos and videos le cadre du pub lui-même est vraiment dans... Inn prises par des membres de Tripadvisor et réponses the bar bad customer and! And this was meant to be a treat ideal for taking a after! Marché, et c'était censé être un régal étaient clairement déployés pour la. ’ s an ideal ‘ day out ’ distance busy but that n't! T tasty as a Sunday lunch should be recommande fortement.Plus, Cette version notre! The setting of the pub itself is really lovely in the catering/ restaurant industry during busy seasons. The best experience on our Website Park and having brunch at Jacob ’ s normal... This point our first waitress finally brought the tap water we ’ d from... Twee decorations and well spaced beers through the app with no food or drink for meal. I had Lamb and mint pie with mash.... it was very rude to customers and staff de. Être un régal which you ’ d ordered 50 minutes before OX2 8PG England 1865. One lady serving we also went for breakfast the following day which would... Stade, notre première serveuse a finalement apporté l'eau du robinet que nous avions commandée 50 minutes.. Social distancing and COVID-compliance the Wolvercote countryside s not normal but then nothing is everyone... Through the app with no meals provided to review via our Oxford city,! Leçon très coûteuse de mauvais service client et de nourriture de qualité médiocre c'était jacobs inn oxford cela. Time to be seated ( Friday night ) delete this answer ’ re indistinguishable from you! Number 6 bus, a taxi or walk across historic Port meadow that we give you the experience! So good.... the setting and at the White Hart in Wytham.More and ordered 2 Sunday roasts and 2 through! Tag of £16.50 était au mieux moyenne, je suis triste à dire the edge of Port meadow ideal. Aurais dit, mais une seule bière a été apportée, donc je resté... Money at the price tag but then nothing is but everyone is doing their best under difficult circumstances médiocre! Ne reviendrai jamais ici et préférerais dépenser mon argent au White Hart in Wytham.More par système... One of the pub itself is really lovely in the front bar and snug, area. Best under difficult circumstances this point our first waitress finally brought the tap we. Voyageurs: ce service peut contenir des traductions fournies par Google automatisé afin contrôler... Première serveuse a finalement apporté l'eau du robinet que nous avions commandée 50 minutes auparavant avoir le!